Jak probíhá vrácení vozu

Proces vracení vozu probíhá obdobně, jako jeho přebírání na počátku pronájmu. Pracovník autopůjčovny zkontroluje stav vozu, v případě potřeby porovná stav s fotodokumentací pořízenou při počátku zápůjčky. Pokud je vůz v pořádku, klient obdrží zpět složenou kauci. Pokud byla kauce hrazena platební kartou, je zapotřebí k vrácení kauce tatáž platební karta, kterou byla kauce hrazena. V případě, že pracovník autopůjčovny zjistí škodu, která vznikla během doby Vašeho užívání, následné řešení závisí na charakteru způsobené škody:

a)      Škoda je drobného charakteru a její výši lze ihned doložit (např. ztráta poklice, proražená pneumatika,…), případně pracovník autopůjčovny škodu odhadne a domluví se s Vámi na přiměřeném ´´bolestném´´. V těchto případech se vzniklá škoda hradí ze složené kauce, zbytek kauce je Vám ihned vyplacen.

b)      V případě, že škodu namístě nelze vyčíslit, je zapotřebí kalkulace autorizovaného servisu. V tomto případě Vám je kauce zadržena.  Pokud technik autorizovaného servisu ocení způsobenou škodu do výše 5.000,- Kč, je Vám rozdíl mezi touto částkou a složenou jistotou vyplacen.

c)       Pokud je způsobená škoda vyšší, než 5.000,- Kč, poškození se řeší z havarijního pojištění, jistota je zadržena, následně je použita k úhradě spoluúčasti. Případný rozdíl, mezi spoluúčastí a složenou jistotou, je vrácen po uzavření pojistné události pojišťovnou.

 

Proč se případné poškození řeší v autorizovaném servisu?

Protože většina vozů naší autopůjčovny je kryta tovární zárukou, neautorizovaným či neodborným zásahem riskujeme, že bychom o ni mohli přijít. V druhé řadě věřímě, že autorizovaný servis je garancí kvalitně odvedené práce. Bezpečnost a kvalitní stav vozidel je v autopůjčovně Primapůjčovna prioritou číslo 1!

Chcete vědět více? Napište nám na primapujcovna@vltavinleas.cz, nebo volejte 724 504 504 pro autopůjčovna Praha, nebo 724 503 503 pro autopůjčovna Plzeň


Rezervujte si vůz